چنگ دل

چنگ دل

چنگ دل

چنگ دل

متن قشنگ برای تولد

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ق.ظ

متن قشنگ برای تولد

متن قشنگ برای تولد ، متن قشنگ برای تولد خودم ، متن قشنگ برای تولد دوست ، متن قشنگ برای تولد یک سالگی

در این مطلب از سایت جسارت مجموعه کامل متن قشنگ برای تولد را برای شما عزیزان تهیه نموده ام. امیدواریم که مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

متن قشنگ برای تولد

ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﻦ

ﻣﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻮﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﭘﺮﺍﺯ ﺣﯿﺎﯼ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ بودن

و در کنار این ابهت مردانه لوس شدن های کودکانه ی من

در ذهن زنانه ی من مرد یعنی تو

بهترین مرد دنیا تولدت مبارک

متن قشنگ برای تولد یک سالگی

امشب ساقه تنهایی را وزش باد تکان خواهد داد!

و تو به دنیا خواهی آمد

تولّدت مبارک…

متن قشنگ برای تولد دوست

اتل متل یه اردک

دوست دارم بی کلک

چه با پیام چه با تک

تولدت مبارک

متن قشنگ برای تولد خودم

تاریخ تولد بهانه ای است

تا فراموش نکنی آمدنت را

متن قشنگ برای تولد دخترم

یک سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم

به خاطر قشنگترین روز دنیا که روز تولد توست

متن قشنگ برای تولد پسرم

مرد من که تو باشی زن بودن خوب است

از میان تمام مذکرهای دنیا فقط کافی است پای تو در میان باشد عشق ستوده شده ام

نمیدانی برای تو خانوم بودن چه لذتی دارد

ﺩﺭﺫﻫﻦ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﯼ ﻣﻦ….

ﻣﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻣﻦ

ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻮﺳﻪ هایی گرم ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ از عشق!

متن قشنگ برای تولد خواهر

عزیزم نگاهت زیباتر از خورشید دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار

تولد آسمانیت مبارک…

متن قشنگ برای تولد همسر

امشب شب تولد توست

تو یک سال بزرگتر شدی….

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

من هیچ وقت در دلت نبودم

متن قشنگ برای تولد مادر

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم

هوا که ابری نبود

اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن

آخه یکی ازشون کم شده!

مهربون ترین تولدت مبارک

متن قشنگ برای تولدم

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

متن قشنگ برای تولد یک سالگی پسرم

برای دل خودم سخته بدونی تولدشه و نتونی تبریک بگی

جایت هنوز در میان دعاهایم است گرچه جایی در قلبت ندارم

تولدت مبارک عزیزترینم

متن قشنگ برای تولد یک سالگی دخترم

کهکشان دلتون همیشه پر از رنگین کمون باشه

آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

تو متولد می شوی در چند قدمی عید . .

پس شاد باش که نوید بخش بهاری !

متن قشنگ برای تولد یک سالگی دختر

پیشم باشے دوست دارم؛

تنھا باشے دوست دارم؛

امروز روز میلادته

هرجا باشے دوووووستتتتت دارم

تولدت مبارک بھترینم

  • نیریز نیریزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی